usia diari ambo ni !

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 16 January 2016

bae, masa kan berjalan?

bismillah.

alhamdulillah ala kulli hal.
sudah menjengah ke tahun 2016.
post pertama utk tahun ni.

semoga - tahun ini baik-baik saja.

semoga momentum untuk berubah jadi yang lebih baik - Allah kekalkan.
bahkan lagi baik jika digandakan.
semoga apa yg aku lakukan sekarang kekal sampai pejam mata la hendaknya.
yang ni serius kena selalu doa.
sebab nak berubah mudah je.
nak istiqamah tu payah.
kan?

baik.

masa berjalan. sesaat tak tunggu kita.

kini - dah sampai masa untuk aku left group.
haha. tangan skang ni gatal sungguh rasa nak left group.
tapi sabarlah - diinvite dengan cara baik.
maka nak blah pon kena la dengan penuh adab tertib jugak kan.
sabar. nati diorang remove. kekeke

memandangkan dah final year finally.
means bukan semata final year 4 tahun mengaji PISMP.
final jugak untuk - KeSaS,  untuk PIM.

bila dah tak lagi bersama orang kuat KeSaS. maka rasanya aku ni macam melukut di tepi gantang. haha. tengok orang bincang pum pang pum pang dalam group, walhal mereka tak memaksudkan kita pon. wahaha. aku rasa macam oh - motif nye apa aku dk baca dorang nyembang?

di UMM sendiri pun. Alhamdulillah. lawan jugak demam hari tu semata nak g meeting.
meeting akhir untuk aku maklumkan penjatuhan jawatan.
haha.
alhamdulillah. UMM taun ni nampaknya dihuni oleh ahli yang nampaknya boleh komit.
alhamdulillah again.

baik. nampak tak?
final year ni menjadikan segalanya berkenaan maktab adalah - final.

nampak gaya, tahun kesedihan aku la kot 2016 ni.
tahun layan perasaan . haha

semoga tak meroyan~

tata. salamualaykum.

No comments:

Post a Comment